Regulament intern

Regulament intern

Dorim sa va oferim o experienţa de neuitat la Hotel Novus si de aceea am stabilit o serie de principii si reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa ţineţi cont atat in timpul, cat şi dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoastra.

Aceste reguli au fost stabilite pe baza standardelor din industrie, pe baza procedurilor noastre interne si a experienţei proprii in administrarea acestei proprietati. Ele vor fi considerate ca fiind acceptate de catre dumneavoastra odata cu rezervarea, iar prin semnarea formularului de inregistrare se accepta si se respecta toate politicile si regulile acestei proprietati, reguli care vin in sprijinul dumneavoastra.

SECURITATEA SI SIGURANTA

Protectie in caz de incendiu

Siguranta clientilor se situeaza pe primul loc, de aceea ne-am luat toate masurile de siguranta si protectie in cazul aparitiei unui incendiu.

Au fost prevazute usi cu rezistenta la foc pentru incaperile tehnice din cadrul Hotelului, detectoare de fum in camere, butoane de panica si sirene de alarma pe holuri. Planul de evacuare, hidrantii si extinctoarele de mare capacitate sunt amplasate pe holurile Hotelului, in receptie si in salon.

Sistemul de alarmare impotriva incendiilor este automat. Caile de evacuare din cadrul Hotelului sunt marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie. Personalul este instruit si pregatit pentru orice situatie neprevazuta care ar putea aparea.

Iesirile de urgenta

In cazul putin probabil aparitiei unui eveniment, unui incendiu sau orice alta situatie de urgenta, va rugam sa verificati planul de evacuare din camera situat in spatele usii de acces pentru a localiza coridoarele de evacuare si iesirile de urgenta. Uitati-va cu atentie si la planul de etaj situat deasupra hidrantului interior de pe holul fiecarui etaj. In cazul nevoii de evacuare din cauza unei situatii de urgenta, urmati semnele de evacuare care sunt in mod clar marcate si evacuati cladirea.

Daca descoperiti un incendiu, spargeti geamul de sticla al celui mai apropiat buton de panica rosu, sau anuntati Receptia apeland 100 si furnizati urmatoarele informatii: numele, numarul camerei si locatia sau natura urgentei sau contactati orice membru al personalului nostru.

Acordati o atentie deosebita urmatoarelor:

  • Parasiti cladirea imediat pe traseul desemnat;
  • Nu alergati, pastrati-va calmul si urmati instructiunile primite;
  • Nu reveniti la camera pentru a colecta obiectele personale.

Prevenirea

Pentru a preveni astfel de situatii de urgenta, in special incendiu, va rugam sa urmati masurile de precautie recomandate:

  • Fumatul este permis doar in balconul fiecarei camere si in spatiile special amenajate din exteriorul cladirii;
  • Nu utilizati aparate de gatit in camera dumneavoastra;
  • Nu folositi nimic care poate produce foc deschis.

Evacuare de alarma

In situatii de urgenta, pe fiecare nivel va porni o alarma. La auzul acesteia va rugam sa:

  • Evacuati cladirea in mers alert, dar fara a alerga;
  • Daca exista fum in coridor, deplasati-va cat mai jos posibil;
  • Indreptati-va spre cea mai apropiata iesire de urgenta si parasiti cladirea;
  • Ramaneti calmi si urmati instructiunile oferite de personalul Hotelului;

Urgente

In caz de urgente care necesita asistenta medicala, va rugam sa sunati la 112 si sa descrieti natura evenimentului.

INFORMATII DESPRE HOTEL SI SERVICII

INFORMATII DE CONTACT

Hotel Novus Eforie Nord
Strada Mihai Eminescu nr 20, Eforie Nord, Constanta
Tel: +40743658658
office@Hotelnovus.ro
www.Hotelnovus.ro
Telefon Receptie: 100

REZERVARI

Rezervarea se face direct pe site-ul www.Hotelnovus.ro sau la urmatorul numar de telefon: +40743658658.

Rezervarile vor fi garantate cu o plata anticipata. In caz de neprezentare, Hotelul isi rezerva dreptul de a retine sumele platite si de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

GARANTAREA REZERVARII

Varsta minima pentru a putea face o rezervare la Hotel Novus este de 18 ani. Pentru a va garanta rezervarea facuta direct la Receptie va solicitam un avans egal cu contravaloarea primei nopti de cazare. Aceasta se poate anula oricand, fara restituirea sumei platite.

TAXE DE NEPREZENTARE

Neprezentarea la check-in pana in ora limita va avea ca efect pierderea rezervarii si a sumelor platite.

PLATA SI CARDURI DE CREDIT

Toate rezervarile facute pe canale de booking trebuie garantate cu carti de credit valide.
Cardurile de credit acceptate in Hotel sunt Visa, Master Card, Maestro. Moneda locala este RON.
Plata rezervarii se poate face cu numerar (RON), card sau transfer bancar.In acest ultim caz va rugam sa prezentati dovada platii.

Plata se poate face si prin Card de vacanta.

ANULAREA REZERVARII

Rezervarile facute direct la receptie pot fi anulate oricand fara restituirea sumei platite.

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite in scris pe adresa de e-mail: office@hotelnovus.ro sau la numarul de telefon: +40743658658
Pentru celelalte tipuri de rezervari se aplica conditiile de pe fiecare platforma de rezervare in parte.

TARIFE

Tarifele Hotel Novus difera atat in funcţie de tipul de camera pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cat si de numarul de persoane din camera (mai multe detalii pe pagina de rezervari).

ORA DE CHECK-IN

Primirea camerei se poate face incepand cu ora 16.00 pana la ora 20:00. In cazul in care in prima zi de sejur se doreste camera inainte de ora 16:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii .

ORA DE CHECK-OUT

Eliberarea camerei se va face inainte de ora 12.00.
In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se poate oferi un late check out in limita disponibilitatii. Pentru a elibera camera mai tarziu va rugam sa contactati Receptia (interior 100)  cu cel putin o zi inainte de ziua check-out-ului.

Tarife late check-out: pana in ora 15:00 – 25%, intre 15:00-18:00 – 50%, dupa 18:00 – 100% din tariful de cazare.

Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 12.00 pot lasa bagajele la receptie, intr-un spatiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 6 ore fara costuri suplimentare. Pentru bagajele lasate la receptie mai mult de 6 ore se vor percepe cheltuieli de depozitare. In cazul in care bagajele oaspetilor raman in camera si dupa check-out-ul de la ora 12 se vor aplica tarifele de late check-out. Aceste solicitari ale clientilor vor fi clarificate si onorate numai in masura in care Hotelul nu are confirmari ferme pentru acele spatii de cazare.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU CHECK-IN

Varsta minima pentru a putea face check-in-ul la Hotel Novus este de 18 ani. Oaspeţii cu varsta sub 18 ani trebuie sa fie insotiti de un adult.

Pentru a se evita frauda, trebuie sa prezentati la receptie un document de identitate valabil. Acesta poate fi carte de identitate sau  pasaport.

INREGISTRAREA OASPEŢILOR

Oaspetii adulti trebuie sa completeze o fisa de cazare in care sa furnizeze detalii de contact precum nume, prenume, adresa, numar de telefon, date de identificare precum si serie/numar carte de identitate sau paşaport, sau CNP, semnatura. Numele tuturor oaspetilor trebuie inregistrate conform legislatiei in vigoare. Datele sunt considerate cu caracter confidential.

MICUL DEJUN

Toti oaspeţii cazati beneficiaza de mic dejun. Micul dejun este de tip bufet suedez si se serveste in Salonul Hotelului in intervalul orar 07:30-10:00.

SERVICIUL DE CURATENIE

Serviciul de curatenie in camera se desfasoara zilnic in intervalul orar 08:00 – 14:00. Acesta presupune curatenie in baie, verificarea si completarea produselor de toaleta, ridicarea sacilor de gunoi din camera si baie, curatenie si ordine in camera si asezarea patului daca pe acesta nu sunt obiecte personale. In caz de situatii de urgenta sau cerinte speciale va rugam sa contactati Receptia (interior 100).

OBIECTE DE STICLA

Pentru siguranta dumneavoastra si a celorlati oaspeti, va rugam sa nu lasati obiecte de sticla pe balcon. In cazul in care bate vantul, acestea pot fi rasturnate impreuna cu masuta, existand riscul de accidente sau pagube. Va multumim pentru intelegere si cooperare!

FIER SI MASA DE CALCAT

La cerere va putem furniza fier si masa de calcat in functie de disponibilitate.

FIERBATOR DE APA

La cerere va putem furniza un fierbator in functie de disponibilitate.

USCATOR DE PAR

Fiecare camera este dotata cu un uscator de par. Acesta se gaseste in baia fiecarei camera.

OBIECTE PIERDUTE

In Receptia Hotelui exista un recipient unde sunt depozitate lucrurile pierdute si gasite. Lucrurile de valoare gasite se pastreza in seiful de la receptie.

MENTENANTA

In cazul in care veti gasi orice defectiune in camera sau in spatiile comune, va rugam sa contactati Receptia apeland interior 100.

SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE

Hotel Novus este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului in camera.

Recomandam folosirea seifului disponibil la receptie pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumam niciun fel de raspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Hotelului Novus.

TRUSA DE CALATORIE

Daca ati uitat oricare dintre articolele dumneavoastra esentiale de calatorie sau aveti nevoie de un nou set de articole, va rugam sa contactati Receptia.

NU DERANJATI

Daca doriti sa nu fiti deranjat in camera dumneavoastra, va rugam sa pozitionati semnul “Nu deranjati” pe manerul exterior al usii si va rugam sa contactati Receptia pentru a nu primi apeluri pe telefonul din camera.

Daca semnul “Nu deranjati” ramane pe manerul exterior al usii, serviciul de curatenie nu va fi efectuat.

SCHIMBAREA LENJERIEI

Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine responsabila in acest sens.
Detergentii folositi pentru spalarea si sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fetelor de masa sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. 
Lenjeria se schimba la trei nopti de cazare sau la cererea clientului. Prosoapele se schimba la doua zile sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba prosoapele, va rugam sa le lasati pe pardoseala. Lasarea prosoapelor  pe suportul din baie ne indica ca le veti mai folosi. Folositi prosoapele doar pentru uz corporal. Va rugam sa luati legatura cu personalul pentru altfel de solicitari.

GRATIFICATII SI COSTURI SERVICII

Gratificaţiile pentru personalul Hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

ORE DE LINISTE

Intre 23:00 si 07:30. Daca sunteti deranjat de galagia altor oaspeti, va rugam sa informaţi personalul Hotelului. Televizoarele, tonul vocii, sau alte echipamente audio vor fi tinute la un nivel care sa nu deranjeze. Trantitul usilor, alergatul pe holuri si scari si in locurile comune nu este permis.

FRIGIDER-MINIBAR

Toate camerele sunt dotate cu frigider minibar, insa depozitarea in interiorul lor a produselor alimentare aduse din afara Hotelului este strict interzisa.

BAUTURI ALCOOLICE

In cadrul Hotelului sunt interzise aducerea si consumarea bauturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fara acordul in prealabil din partea conducerii.

COPII

Copiii de toate varstele sunt bineveniţi. Ca si parinti, insotitori, tutori ai copiilor, sunteti direct si legal responsabili de actiunile lor si trebuie sa ii supravegheati tot timpul. Pentru siguranta lor, copiii nu trebuie lasati nesupravegheati in camere, pe balcon, in salon, in holul de la receptie, in curte sau in oricare alte spatii care apartin hotelului.

PATURI SUPLIMENTARE

Hotelul dispune de un numar limitat de paturi suplimentare si patuturi pentru bebeluşi. Disponibilitatea este de tipul primul venit – primul servit. Taxa este de 80 lei pentru fiecare pat suplimentar iar patuturile de bebelusi sunt oferite gratuit. Capacitatea maxima este de 1 pat suplimentar in camera.

ANIMALE DE COMPANIE

Regula generala nu permite cazarea in Hotel a persoanelor insotite de animale si pasari.

CARTELELE DE LA CAMERE

La momentul inregistrarii la recepţie, oaspetilor li se inmaneaza cartela/cartele magnetice. Cartelele nu se inmaneaza persoanelor mai mici de 18 ani. Cartelele se folosesc pentru accesul in camera si pentru a avea curent electric in camera dumneavoastra. Va rugam sa predaţi cartela/cartelele camerei la recepţie la momentul check-out-ului. In cazul pierderii cartelei, va rugam sa contactati Receptia.

ASISTENTA SPECIALA

Dorinţa noastra este sa asiguram cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilitati.
Majoritatea spaţiilor din Hotel sunt accesibile. Daca aveţi nevoie de asistenţa speciala de orice natura, va rugam sa ne anunţaţi in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.

CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR

Nu vom folosi niciodata numele sau alte informaţiile despre dumneavoastra fara sa obtinem in prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea sa ne comunicati daca doriţi sa primiţi aceste informaţii in viitor.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

In conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora, S.C. MONTERIAT 2016 SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopuri determinate, explicite si legitime, datele personale care ii sunt furnizate de clienti persoane fizice si imaginile reprezentative.

S.C. MONTERIAT 2016 SRL cu sediul in EFORIE NORD, str. Mihai Eminescu, nr. 20 proceseaza date cu caracter personal in vederea prestarii serviciilor Hoteliere, in urmatoarele scopuri:

– Rezervarea de camere si alte servicii Hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face in baza unei obligatii legale;
– Confirmarea rezervarilor si preautorizarea cardului, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al Hotelului;
–  Facturarea serviciilor Hoteliere, avand ca temei de prelucrare obligatiile legale;
– Pentru a comunica cu dumneavoastra in diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari sau acela de a va oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic sau telefonic, avand ca temei legal de prelucrare interesul legitim al Hotelului;
– Furnizarea de informatii pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente si/ sau alte forme de publicitate, avand ca temei legal de prelucrare consimtamantul;
– Furnizarea informatiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, avand ca temei legal de prelucrarea in inters legitim.

SPATIUL DE PARCARE SI AUTOTURISMELE

Hotel Novus pune la dispozitia clientilor sai, in limita disponibilitatii, 50 de locuri de parcare supraterana.
Deşi luam toate masurile de precauţie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietaţii noastre. Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare in interiorul autoturismelor.

FUMATUL 100% INTERZIS IN INTERIORUL HOTELULUI

Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta Hotel Novus conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Hotel Novus are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber.

Hotel Novus dispune doar de camere pentru nefumatori. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare de 100 euro reprezentand serviciile de curatenie a camerei. Oaspeţii sunt incurajati sa informeze imediat Receptia daca simt miros de tutun, sau alte mirosuri suspecte.

APEL DE TREZIRE

In cazul in care doriti sa fiti treziti la o ora fixa, va rugam sa contactati Receptia.

VIZITATORI/OASPETI

Din motive de securitate, vizitatorilor nu li se permite accesul fara a fi inregistrati la Receptia Hotelului.
Puteti primi musafiri sau oaspeti in camera dumneavoastra intre orele 08:00 si 22:00, fara costuri suplimentare. In cazul in care primiti oaspeti in intervalul 22:00 – 08:00, acestia vor trebui sa achite diferentele de tarif.

TELEVIZOR

Toate camerele sunt dotate cu televizoare smart led cu o gama larga de canale de televiziune prin cablu si radio disponibile. Televizoarele sunt conectate la internet pentru a va permite accesul la diferite platforme (YouTube, Netflix, HBO GO etc). Pentru informatii detaliate va rugam contactati Receptia.

ACCESS LA INTERNET, WIFI

Toate spatiile din Hotel beneficiaza de internet WiFi.
Accesul la reţeaua WiFi este GRATUIT, parola se regaseste si in plicul cartelei.

Nume retea: Hotel Novus
Parola: NovusEforie

SOLICITARI SPECIALE

Vom face tot ce ne sta in putinta sa onoram solicitarile dumneavoastra, precum preferinţa pentru un anume etaj, o anumita camera, de indata ce sositi, in limita disponibilitatii de la acel moment, de aceea nu putem garanta rezolvarea lor inainte.

ACCESUL IN CAMERE

Pentru a putea oferi oaspeţilor nostri o experienţa deosebita, ne rezervam dreptul de a intra in camera pentru curatenie, intretinere, verificari sau pentru a preveni eventualele pagube. Personalul Hotelului va bate la usa si va cere voie inainte de a intra in camera. Va rugam sa contactati personalul Hotelului daca nu doriti sa fiti deranjati. Managementul Hotelului isi rezerva totusi dreptul de a intra in camera, chiar daca este marcata cu anuntul „Nu deranjati” in cazul unei urgente, unei suspiciuni asupra unei activitati ilegale sau potentiale distrugeri ale bunurilor Hotelului.

POLITICA OBIECTELOR PIERDUTE

Hotel Novus nu isi poate asuma lucrurile pierdute, furate sau deteriorate pe timpul sederii in Hotel. Daca descoperiti ca ati uitat ceva va rugam sa sunati imediat la +40743658658 si ne vom da toata silinta sa gasim obiectul pierdut si sa vi-l returnam cat de repede posibil.

MENTIUNI

Personalul Hotelului este instruit sa raspunda situaţiilor de nerespectare a politicii Hotelului sau a regulilor casei. Oaspetii care refuza sa respecte aceste reguli si politici, menite sa asigure siguranta tuturor oaspetilor, vor fi evacuati fara sa se restituie taxa de rezervare, in cazul in care ea exista.

MODIFICARI ADUSE POLITICII HOTELULUI SI REGULILOR CASEI

Hotel Novus isi rezerva dreptul de a amenda oaspetii si de a modifica si a face adaugiri la politica si setul de reguli ale casei de pe site-ul Hotelului fara nicio avertizare prealabila. Orice modificare facuta public pe site inainte de check-in este considerata parte a acordului facut odata cu rezervarea. O copie a acestui set de reguli si politici ale Hotelului se afla in fiecare camera si la receptie, disponibile la cerere.

DISPUTE SI RECLAMATII

Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri, independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri:

  • au parasit incinta Hotelului, fara sa plateasca pentru serviciile de care au beneficiat;
  • au produs degradari sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le apartin si a caror contravaloare nu au platit-o la receptie;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
  • au fumat in incinta Hotelului sau a camerelor desi fumatul este interzis

Orice controversa, disputa sau reclamaţie care ar putea sa apara in urma aplicarii acestor termeni si conditii, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. In cazul in care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instantelor judecatoresti Constanta.

DREPTUL DE A SELECTA CLIENTII

Hotel Novus este proprietate privata. Ne rezervam dreptul de a nu accepta oaspeti care sunt sub influenta alcoolului sau a substantelor interzise, care perturba liniştea celorlalti oaspeti, nu respecta regulile si politicile Hotelului, provoaca stricaciuni, incearca sa aduca in Hotel substante interzise, inflamabile, toxice etc.

Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand Hotelului Novus va fi suportata de catre cei vinovati de producerea acestora.

Ne rezervam dreptul de a evacua fortat clientii indezirabili din Hotel, Salon sau de pe proprietatea noastra.

Tinand cont de cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii.

TURISTII AU OBLIGATIA

  • Sa nu preia la plecare vreun obiect din dotarea Hotelului si/sau care nu le apartine;
  • Sa nu deterioreze obiectele din dotarea Hotelului, in caz contrat acestia datoreaza Hotelului suma egala cu valoarea obiectului deteriorat si manopera aferenta;
  • Sa foloseasca spatiile comune ale Hotelului si camerele rezervate de ei;
  • Sa nu intre in alte camere sau in spatiile cu acces interzis pentru turisti;
  • Sa nu lase copiii nesupravegheati;
  • Sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotare.
  • Va rugam sa nu incercati sa reparati dumneavoastra!

SERVICII OFERITE

Clientii cazati in cadrul Hotelui Novus beneficiaza de o oferta preferentiala de servicii gratuite si cu plata. In cazul serviciilor cu plata, puteti obtine informatii suplimentare la Receptia Hotelului.

Servicii gratuite:

  • Receptie 24h
  • Seif la receptie
  • Wifi gratuit
  • Parcare gratuita
  • Informatii turistice utile
  • Loc pentru pastrarea bagajelor
  • Serviciu de trezire la cererea oaspetelui
  • Rezervari restaurante
  • Patut copii
  • Scaun copii pentru luat masa
  • Calcator si masa de calcat la cerere
  • Fierbator
  • Comanda taxi
  • Copiator

Servicii cu plata:

  • Pat suplimentar
  • Apeluri nationale si internationale
  • Transfer gara

REGULI DE CONDUITA

  1. Zgomotul trebuie mentinut la minimum in orice moment. Zgomotul excesiv (muzica la volum mare, strigate, volum mare la TV etc), alergarea, gimnastica sau sportul in camera sau pe holuri sunt strict interzise.
  2. Numai activitatile desfasurate in liniste sunt permise intre orele 23:00 si 7:30.
  3. Oaspetii nu au permisiunea de a avea vizitatori in camerele lor de Hotel dupa ora 23:00. Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza orice vizitatori pe care ii considera deranjanti pentru ceilalti oaspeti ai Hotelului.
  4. Vizitatorii Hotelului (care nu figureaza pe lista de camera) NU au permisiunea sa ramana pe timpul noptii.
  5. Consumul de alcool trebuie sa aiba loc numai in spatiile destinate. Consumul excesiv de alcool poate duce la invitatia de a parasi imediat proprietatea si la pierderea sumei achitate.
  6. Oaspetii vor fi taxati cu 100 euro pe camera pentru orice pete pe covor cauzate de un comportament neadecvat (vin, cafea, ceai, suc etc).
  7. Fumatul este strict interzis in Hotel. Fumatul in afara spatiilor special amenajate va fi sanctionat cu 100 euro.
  8. Pierderea cartelei de acces in camera sau a cartelei de interfon va fi taxata cu 10 euro/cartela.
  9. Nu este permis comportamentul necivilizat.
  10. Hotelul Novus nu practica un cod vestimentar special, dar recomandam decenta si respect atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personal. Nu vor fi acceptate in Salon si Receptia Hotelului persoanele dezbracate sau imbracate necorespunzator.
  11. Este strict interzisa intrarea in zonele private ale Hotelului sau in incaperile celorlalti oaspeti.
  12. Este recomandat ca obiectele personale care ar putea impiedica schimbarea lenjeriei de catre personalul de curatenie sa nu fie lasate pe pat.
  13. Gatitul nu este permis in camere.
  14. Prosoapele lasate pe podea semnifica schimbarea acestora. Lasarea lor pe suportul din baie ne indica ca le veti mai folosi. Folositi prosoapele doar pentru uz corporal.

Va rugam sa va familiarizati cu regulile Hotelului Novus. Daca veti considera ca nu puteti sa le respectati, va rugam sa anuntati Departamentul Receptie inainte de data sosirii.

Directorul General va fi notificat despre orice incalcare a regulilor, iar persoanele care incalca aceste reguli vor fi rugate sa paraseasca Hotelul, fara posibilitatea de a li se restitui contravaloarea cazarii.

In niciun caz nu va fi permisa incalcarea drepturilor altor oaspeti ai Hotelului.